SÄLJES!

Ja som ni kanske har märkt så håller jag på att storrensa min garderob. Tänkte det kunde komma till användning istället för att kastas bort. Come on, skynda fynda!



Stickad tröja med ränder. 
Strl: M/L
Pris: 140:-
Hör av dig till [email protected] vid intresse!
 
Virkade shorts.
Strl: 38
Pris: 130:-
Hör av dig till [email protected] vid intresse!
 
Beige tröja med två fickor.
Strl: S/M
Pris: 50:-
Hör av dig till [email protected] vid intresse!

Kabelstickad tröja.
Strl: M/L
Pris: 160:-
Hör av dig till [email protected] vid intresse!
 
Roströd stickad tröja i kort modell.
Strl: S/M
Pris: 50:-
Hör av dig till [email protected] vid intresse!
 
Blommig klänning med knyte i midjan.
Strl: S
Pris: 150:-
Hör av dig till [email protected] vid intresse!
 
Dr. Martens liknande skor.
Strl: 36
Pris: 180:-
Hör av dig till [email protected] vid intresse!
 

Militärjacka från runwaydreamz, knappt använd pga förstor.
Strl: M/L
Pris: 600:- (Kostat 1300:-)
Hör av dig till [email protected] vid intresse!
 
Skjorta med stjärnor.
Strl: M
Pris: 60:-
Hör av dig till [email protected] vid intresse!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag hoppas mitt mail gick fram. Ha en bra dag.

2013-03-19 @ 18:37:45
URL: http://josefinebrask.devote.se
Postat av: Anonym

Ett tips är att lägga ut på tradera.se, lättare att få det sålt då! :)

2013-03-19 @ 22:35:55
Postat av: Nicole

Åh, klänningen var sjukt fin..

2013-03-25 @ 19:43:40
URL: http://nicolesoderstrom.devote.se
Postat av: Anonym

ställ några i min blogg

2013-03-25 @ 19:59:04
Postat av: Elin :)

Tävla om ett aztecmönstrat iphone 4/4S skal!
Mer information på min blogg: www.elinbrolin.webblogg.se :)

Vi ses där! Kram!

2013-03-25 @ 20:16:09
URL: http://www.elinbrolin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0