En liten inblick.

Sedan min besöksstatistik ökat har jag kommit på hur anonym jag faktiskt är i min blogg, här får ni lite ytligt humm om vem jag är.
 
Namn: Louise
Ålder: 18
Bor: Förtillfället i Köping, flyr till Göteborg eller Linköping efter studenten.
Vad jag gör: Går sista året på en musiklinje i Köping, sjunger och spelar
gitarr och trubadurar lite här och var, umgås med fina människor och
försöker se livet framåt så gott som det går.
Favoritartist: Håkan Hellström.
Favoritband: Mumford & Sons, Urban Cone och The Kooks.
Favoritfilm: Into The Wild.
Favoritdryck: Vin.
Favoritmat: Falafel kanske.
Förebild: Min mamma.
Fem stycken onödiga sanningar om mig: Jag är vegetarian. Jag sover
bättre när det är ljust utomhus(nattuggla tjo). Jag är usel på tidpassning
och planering. Jag sjunger överallt och ingenstans. Jag har en sjuk fobi för
grävlingar. Jag är en rätt känslig person. Okej, det där blev visst sex
stycken. (7. jag kan inte räkna)
Instagram: tjalojs
Youtube: http://youtube.com/ml94g
Facebook: Louise Gustafsson
Mail: [email protected]
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0