JAG FAN ÄLSKAR ER

Sitter här mitt i natten och läser alla dessa massor av mejl och kommentarer jag fått de senaste dagarna angående min historia om mitt år. Ni är så fina. Allihopa. Jag fäller tår efter tår efter tår efter tår, just för att ni ger mig en sån kraft och ork. Ni gör mig ännu starkare och ännu mer motiverad att kämpa vidare. Jag vet knappt vad jag ska skriva faktiskt, blir helt tagen av era fina ord. Jag bara sitter här och är så himla, himla tacksam över att ni ens orkar sitta och läsa hela min historia och att ni verkligen bryr er. Tack underbara ni. Jag hoppas verkligen att jag kan hjälpa andra utsatta genom det här också. Kom ihåg att aldrig någonsin ge upp, för då är det du själv som förlorar. Stay strong peeps. NÄ HÖRRNI, KOM HIT SÅ JAG FÅR KRAMA OM ER, VARENDA EN!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0