She dreamed of paradise.


Kommentarer
Postat av: matilda

tänkte bara fråga varför den inte funkar för mig att följa din instagram? känns skittråkigt då jag verkligen gillar din blogg, dina bilder och hur du skriver :(

Svar: Nemen va, funkar det inte? :( Är du säker på att du skrivit in rätt namn? Jag heter, tjalojs. Och tack så jättemycket för den fina komplimangen!! :-) Kram på dig.
louiseolivias.blogg.se

2012-11-05 @ 17:35:53
Postat av: matilda

kan inte ens söka på ditt namn:( testase gå in på din insta näe du hade kommenterat en kompis till mig men när jag trycker på "follow" händer inget:( kraaam

Svar: Men vad skumt!! :( Vad heter du då? Det kanske funkar om jag börjar följa dig eller något. Kramis!
louiseolivias.blogg.se

2012-11-06 @ 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0